background

Wednesday, February 22, 2012

PERSAHABATAN ITU INDAH

Dalam kehidupan ini, kita tak punya sesiapa,kecuali diri sendiri. Tetapi, dalam kita bersendirian,kita beruntung kerana mempunyai sahabat yang memahami kita. Sebagaimana kita mengharapkan keikhlasan dan kejujuran seorang
sahabat, b
egitulah juga dirinya, Tetapi kita sering lupa akan hal itu.


Tajuk entri aku hari ini berkisarkan tentang persahabatan. Sebab tiba2 aku teringatkan korang.
Ayat pertama yang aku ingin luahkan ialah 

"AKU SAYANG KORANG SEMUA, WAHAI SAHABATKU"

Persahabatan itu memang indah. Susah sangat sekarang aku nak cari sahabat yang seperti korang semua. 
terima kasih wahai sahabat kerana kamu semua

# sentiasa ada di sisi dalam apa jua keadaan susah dan senang
# sentiasa memberi semangat agar aku tidak mudah mengalah
# menangis bersama ketika aku menghadapi kesedihan
# gembira bersama ketika aku memperoleh kebahagiaan

Persahabatan itu memang indah kan. Honestly, segala kenangan yang kita cipta time sekolah dulu memang takkan aku lupakan. Walau sekarang aku ade ramai kawan-kawan baru, tapi tak semuanya sama macam korang. 
Sumpah, AKU RINDU SANGAT DENGAN KORANG !

'A sweet memory in each ray aspiration'
Korang ingat lagi kan ayat tu? Sampai bile-bile aku takkan lupe ayat tu. Rindunya la aku time sekolah dulu.

Ingat lagi tak kenangan kita time sekolah dulu??
kita lepak sama tiap2 hari . bila ada masalah, kita share sama2. rase indahnye persahabatan time tu kan?
macam2 kenangan yang telah kita ciptakan.
tapi sekarang kita semua dah terpisah jauh. 
masing2 dah mula sibuk dengan kehidupan sendiri.
masing2 sedang mengejar impian dan cita-cita yang diimpikan
aku doakan semoga suatu hari nanti korang akan berjaya
sebab aku tahu kawan-kawan aku semuanya HEBAT !!

Biarlah kita terpisah jauh mane sekalipun. aku harap agar persahabatan kita nie sentiasa kekal hingga ke akhir hayat. 
Insyaallah..


Love you friends: ziha, nisa', zaty, syira, enol, eton, anis, nik, miza, bibah, ena saleha, ena najiha, eda, kila, piqa.















No comments:

Post a Comment