background

Thursday, May 3, 2012

Annoying !

Assalamualaikum dan hello everybody :)

Dah lame rasenye aku tak update blog nie kan..
kesian blog aku nie ditinggalkan..hehe
hopefully korang semua dalam keadaan sihat sejahtera dan sentiase diberkati oleh Allah..aminn :)
aku pun alhamdulillah sihat walafiat..

ANNOYING ???
emm..siape yang aku maksudkan tu ye ??
korang tahu ke siape??
guess who??hehe
macam main teka teki la pulak kan :D

ok laa..malas nak berteka teki kan..
emm..person yang aku maksudkan tu ex aku..
aku rase dia tu annoying sangat sekarang nie..
kat fb pun dia komen status aku macam saje je nak malukan aku..
rasenye kalau betol la dia bengang ngan aku tak perlu kot sampai nak komen macam tu..
and aku rase macam takde motif kot dia nak berdendam ngan aku..
takkan la disebabkan aku da ade new bf dia nak marah kan?
tu hak aku la nak kapel dengan siape pun..
dulu time kapel dia tak reti nak serius tapi sekarang nak marah2 pulak kan..
ishh, memang sengal la an cmtu..haha
baru sekarang rase nak menyesal??
tak perlu kot..
semua tu dah tinggal kenangan je..
life must go on laa !
sekarang baru nak menyesal pun dah terlambat..
emm..aku pun takdela nak doakan yang buruk2 kat dia..
aku arap dia dapat someone yang terbaik untuk diri dia..
mungkin aku belom mampu untuk jadi yang terbaik..
but i'll try my best for my new bf :) hehe

ok lahh..entry kali nie just nak luahkan rase ketidakpuasan ati aku nie je..hehe
hopefully, my life will be better than yesterday..
inshaallah :)

No comments:

Post a Comment